طراحي_اپليکيشن


 


يکي از بهترين راه ها براي ايجاد يک ارتباط سالم و هدفمند با مشتري، طراحي اپليکيشن مي باشد. در زمان طراحي صفحه فرود اپليکيشن ها مي توان از دکمه هاي کال تو اکشن استفاده کرد که بسيار کاربردي هستند و براي کسب و کار هاي مختلف نتايج مثبتي را به دنبال داشته اند.


از ديد افراد معمولي و غير حرفه اي، اپليکيشن هاي تلفن همراه تنها يک نرم افزار عادي به شمار مي آيند، در صورتي که تنها کساني که در اين رشته به فعاليت مشغولند مي دانند براي طراحي يک اپليکيشن چه سختي ها و تلاش هايي بايد انجام شود. اين نکته به همينجا ختم نمي شود بلکه بايد تلاش هاي بسياري انجام شود تا کاربر به سمت اپ ها و دانلود آن ها تشويق شود. صفحات فرود در اين مرحله نقش مهمي دارند. با ما همراه باشيد تا در ادامه اهميت اين صفحات و اهميت تمرکز روي آن ها را بررسي کنيم.


 


دلايل اهميت صفحه هاي فرود در طراحي اپليکيشن


در بازار طراحي اپليکيشن، اپليکيشن هاي اندرويدي نسبت به ديگر سيستم عامل ها طرفداران و مخاطبان بيشتري پيدا کرده اند زيرا تلفن هاي هوشمندي که از اين سيستم عامل و اپليکيشن هايش پشتيباني مي کنند روز به روز در حال پيشرفت و به روز رساني مي باشند. به همين خاطر توليد صفحات فرود متعدد و جذاب براي اين اپليکيشن ها اهميت زيادي دارد.


 


از هدف هاي کسب و کار خود پشتيباني کنيد


صفحات فرود در کسب و کار ها اهميت ويژه اي دارند از اين جهت که در ارتقاي سطح محصولات نقش ويژه اي داشته و با ايجاد يک پل ارتباطي آنلاين بين مشتري و صاحب کسب و کار به افزايش رونق و فروش کمک مي کنند. از ديگر ويژگي هاي صفحه لندينگ مي توان به اين موضوع اشاره کرد که ما با کمک اين صفحه متوجه مي شويم که هر استراتژي به کار برده شده براي افزايش فروشمان تا چه حد نتيجه داده و موثر واقع شده است.


 


تقويت گفتگوها


در تمامي صفحات فرود يک کال تو اکشن وجود دارد که مخاطب با استفاده از آن به راحتي مي توانند به عمل مورد نظر اقدام کنند. در واقع اين صفحات باعث افزايش مکالمات درون شبکه مي شوند، همچنين ارتباط بين مشتري و کسب و کار افزايش مي يابد که اين موضوع نيز باعث فروش بالاتر خواهد شد.


 


افزايش ميزان شناخت برند


در زمان طراحي اپليکيشن، در بحث طراحي صفحه فرود، هر شرکت و کسب و کاري مي تواند با بکار گيري يک ايده، لحن و استراتژي جديد، ظاهري منحصر به فرد را طراحي کند و چشم اندازي منحصر به فرد را از برند خود منعکس کند که اين موضوع باعث افزايش ميزان شناخت و متعاقبا افزايش ارزش برند خواهد شد و به صاحب کسب و کار کمک مي کند که از رقباي خود پيشي بگيرد.


 


لندينگ پيج در طراحي اپليکيشن


داستان خود را به اشتراک بگذاريد


براي طراحي لندينگ پيج بايداز خلاقيت و ايده هاي جديد استفاده کرد. شما مي توانيد در لندينگ پيج خود، داستان کسب و کار و روند پيشرفتتان را با کاربران به اشتراک بگذاريد. سعي کنيد با آن ها با زبان محاوره و صميمي صحبت کنيد.


 


سخن کلي


در زمان طراحي اپليکيشن، صفحات ورودي يک بخش مهم و جامع را در برنامه ها ايفا مي کنند و در روند موفقيت و پيشرفت کسب و کار ها و بازي ها نقش اساسي را دارند. اگر مي خواهيد اپليکيشن شما رويکردي چشمگير داشته باشد، سعي کنيد صفحات فرودي ارزشمندي براي آن ها طراحي کنيد. اين صفحات قابليت فوق العاده اي در افرايش مخاطبين و مشتريان دارند.


 


 


 


 

نمونه سازي در طراحي اپليکيشن

تاثير سرويس هاي ابري در طراحي اپليکيشن

اهميت صفحه ي فرود در طراحي اپليکيشن

مي ,ها ,طراحي ,کسب ,کار ,اپليکيشن ,کسب و ,و کار ,آن ها ,فرود در ,اين صفحات ,زمان طراحي اپليکيشن،

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Jon Jaime's collection اجاره ویلا در کردان chi begam عصرسبزجوانی مطالب اینترنتی دنیای مجازی معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی متن آهنگ,متن موسیقی بازی های اندروید